Home Diensten Wie zijn wij Contact  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eerstelijns Support (Helpdesk)

Een nieuwe activiteit van AnW Automatisering is de eerstelijns support.

Wij bieden de mogelijkheid dat uw klanten problemen of storingen bij ons aanmelden. Wij streven ernaar om de meeste problemen of storingen direct te kunnen oplossen. In het geval dat een probleem of storing te complex is om door ons te worden opgelost, zullen wij dit doorgeven aan de tweedelijns support die dan de verdere afhandeling van de storing of het probleem van ons overneemt.

Voor eerstelijns support zijn wij beschikbaar van maandag tot en met zaterdag. Het tarief is afhankelijk van de soort eerstelijns support:

  • Eerstelijns support met weinig calls. Hier is de beschikbaarheid het meest belangrijke onderdeel van de te leveren dienst
  • Eerstelijns support met veel calls. In dit geval geldt er ook een tarief per call.

De periode waarover deze dienst kan worden afgesloten, kan langdurig zijn, of juist voor korte periode.

Voor meer informatie, of een oriënterend gesprek kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.


 

© Copyright -AnW Automatisering